Wednesday 23 November 2011

hanya mampu berdoa :(


              time first time kenal dia, OMG! dia buat aku cair dgn sikap dia, dia always make me happy :)) dia tak pernah kenal erti berkira dkt aku pun, dia byk habis kan krdit dia kat aku, sbb always otp brjamjam ouh. dia sllu topap kan aku, bila aku cakap "bie topap kan kat beby kee" jawapan dia "ehh mane ade bie masuk kan topap"  than mula lah dia tukar topic. bila aku marah dia, baru dia mengaku. walau mcm mane dia buzy sekali pun, dia sllu call aku time kerja.but tuu dulu lha, tuu semua jadi kenagan dgn si dia. aku akan menagis bila tgk msj dia yang dulu dia hantar, aku tak pernah dlte pun msj tuu. tapi sekarang 1 msj pun susah nak dapat dari dia. dulu kite org otp jee, happy sgt time tuu. 21/11/2011 aku hangout dgn dia. after jumpa dia, dia berubah mendadak, aku tak tahu kenapa dan mengapa. aku hanya mampu menagis dan menagis. than, aku buat salah kat dia, sbb lepak dgn kawan lelaki tanpa prmision dia. dia marah sgt kat aku time tuu.  mlm tuu aku try call dia msj dia, smpai pukul 5pagi,  sbb tggu dia rply msj aku, tapi 1 msj pun tade, setiap detik aku akan tgk phone aku, yang hanya aku nampak muka dia terpampang dpn screnphone. smpai 23/11 aku call dia and call smpai tak sedar dah tgah hari,  aku hantar msj but tade rspon lagi dari dia. aku tggu, akhir nya dia hntar msj kat aku "tapayaa msj call boleh kan, biar buu okay sendiri" untuk tanak bagi dia hilang  dari aku, aku msj topic lain. smpai pukul 4lebih last dia  hantar msj kat aku. lepas tuu mcm biasa, setiap detik aku tggu dia rply msj, try call dia dalam 7lebih.  dia agkt omg, terubat rindu aku dkt dia :) . walaupun seminit degar suara dia. tapi dia cakap "bu buzy byak kerja, nak tulis lirik lagu lagi, dah nak prfom dah nie" dia tak bgi tahu pun, tibe2 dia cakap mcm tuu pulak, okay its nvm la. aku hanya mampu trsyum danberdoa supaya dia happy dgn hdup dia. walau pun masih perit dihati aku sbb dia menghilangkan diri . bie i just wanna tell you something."you always in my heart" biar beby tggung pahit getir ni bu, beby dah biasa menagis sbb bu. biar kan beby sndiri, tayah amik kesah. just one je beby hope. beby nak tgk bu happy dgn hidup bu okay :) mcm mcne pu buu, beby tetap sayang kan buu. ni lah kata2 yang aku nak bagi kat dia, supaya dia faham hati aku. aku always berdoa kat tuhan "jika dia terakhir untukkum kau smpurna kan lah hubungan kami ini dgn perkara yang indah, supaya aku dgn dia berkekalan, tapi jikalau, dia bukan untukku,kau jauh kan lah dia dari hidupku,  hilang kan dia dari pandangan ku, dan pudar kan dia dari igatanku, supaya aku boleh terus mncari kebenaran cinta sejatiku" "tuhan ku kau beri kan aku kesabaran untuk memahaminya" iloveyoubiee. biar kita kejap atau lama, yang penting bu, byak ajar beby tentang kebaikan keburukan liku-liku hidup kan. thanks bu. "tuhan kau tolong lah aku yang tewas, tempuhi dugaan ini", bu walaupun kita baru kenal. bu byk buat beby nagis kan. tapi beby tak kesah smpai air mata kering sekali pun, yang penting buu happy dgn hidup bu. bu, i need you, always dgn you bu. please. remember one, loveyoumore than anything else in the world. imissyou more than you know buu. ilyfdm buu. (ZAIM AR'RAZIEQ)

No comments:

Post a Comment