Saturday 17 December 2011

im not perfect ;(

 dengan lafas bismillah, fuhhh. kenape dan kenape begini? harus kee aku jujur kat die, yang aku kecwe dgn die? sbb ape pulak? tadi aku tertekan semua blog pasal ex die. banyak ex die cerite pasal die kat situ, omg. bende tuu dah lama kan, kenape aku nak jlous. haishh. perasaan jlous sekarang makin menjadi2. knpe? sbb aku tanak kehilagan orang yang aku sayang, aku tak sempurne mcm ex2 die. perh semua ex die cun weh , betul tak tipu. hot2 semua nya, berbeza dgn aku. aku adelah diri aku yang tak layak untuk semua ini . yeahh, itu lah aku :) die smpurne, walau pun byak sakit kan hati aku. die dah cakap segale2 nye, die buzy, okay aku faham, tapi kenape aku still tak boleh trime smua nie, yaa allah. tolong laaa. kuat kan aku untuk semua dugaan ini. makin hari terasa jauh dari die, aku tak sggup. tolong laaaa. cukup lah ex aku buat mcm nie. aku dah cakap, aku tak smpurna. aku mintak maaf  sayang. aku tak dapat jage kau mcm mane ex2 kau jage kau. ;(

No comments:

Post a Comment