Tuesday 15 November 2011

abang kesayangan aku :)

  thats my brother:) hah, yang tengah menyalak tuu. hahaah. aku syang die gile2. die nie, sllu buat aku tersnyum riang mcm nie ;))))))) , die banyak bgi aku semangat bile aku 'DOWN'. and then aku sllu crite about problem aku kat die, sbb die sorng jee yang boleh faham hati aku, die sorang jee yang boleh buat aku happy. ohh mybig brother, iloveyousomuch. 

  hah. yang nie hah muke die, aumm:) hahhaha hensem kan? mcm mitch lucker. aumm. btw kat sini aku nak kongsi kat korang ynag die nie buat aku "MAKE ME HAPPY" kalau aku ade prob, die seorang yang suke buat lawak, ape lawak die buat mnjadi, aumm. sbb tu lha aku syang lebih kat sijogos nie, haha. kite orang rapat dah mcm adikberadik betul. mane tak nye, aku sllu ngdu mcm2 kat die. lagi pun kite orang tade pape "SECRET" punn okay. haahh.                                                AMIRUL FIRDAUS(myrowl wykies)

No comments:

Post a Comment