Tuesday, 15 November 2011

dia yang terbaik untuk aku?

  aumm :) bie? hahah. okay , die nie boyfriend baru aku, hnsem kan, mcm bangla tade hidung -..- aku baru jee dgn die, but, die banyak habis kan mase die dengan aku walau pun die kerje non stop. but kerje die duduk mcm bangla jual karpet jee pun. haha. die suke call aku, and hari2 call , and call, and call lagi. suke menghabis kan krdit. si gendut nie, sllu nyanyi kat aku, hahah. sweet. "konon nye lah sweet taik kelawar" hahah, great, aku dgn die suke cakap bende pelik, i meant. ckp bnde tak masuk akal. si gendut tade bulu hidung nie suke buat aku riang <3 mcm kanak2 mental yang baru keluar dari tnjung rambutan, hhaha. okay, die sllu main guitar and nyanyi and nyanyi smpai aku cakap "STOP" baru die stop. hahah, "seolah2 tak sudi nak degar suare die yang mcm gajah tade rupa" merepek and terus merepek, itu lah aku -..- sumpah aku sayang die mcm cicak kobeng :) 
ilysmuid GENDUT :) 

No comments:

Post a Comment